Blogimme ei lopeta mutta tarina jatkuu osoitteessa: www.hazydazy.net.

Blogi vaihtuu koska oon kyllästynyt vuodatuksen mainoksiin (en tasan maksa 35e vuodessa että saan ne pois) ja rajallisiin muokkausmahdollisuuksiin. Muuten vuodatus on ollut aivan ihana koti meidän blogille viimeiset 5 vuotta (oonko todella pitänyt blogia niin kauan?!!), ja oon pysynyt uskollisena vuodatukselle vaikka kaikki muut onkin ennemmin tai myöhemmin siirtyneet muiden blogipalvelujen käyttäjiksi. Kiitos vuodatus. ♥ Tiiän että mulle tulee vielä ikävä tätä blogia ja tän helppoa toimivuutta ja käytettävyyttä, mutta koitetaan nyt ainakin vähän aikaan bloggailla jossain muualla.

Tulevaisuudessa blogi on MINUN, mutta koska mun elämän täyttää 99% koirat niin aika samanlaisena blogi tulee pysymään. ;) Olin myöskin laiska enkä jaksanut muokata uuden blogimme ulkoasun otsikkokuvaa kovinkaan kummoiseksi, koska ette usko miten monta PÄIVÄÄ käytin siihen, että sain tapeltua tuon ulkoasun nykyisen näköiseksi. En varmasti vaihda tuota ikinä pois. Siinä missä vuodatuksen ulkoasun muokkaukseen meni 30min niin tohon meni 30 päivää. :D Uusia ulkoasuja ei siis ole luvassa kauhean tiuhaan mutta keskityään sitten enemmän blogin sisältöön. ;)

Vanha blogi tulee säilymään täällä ikuisesti, haluan tulla joskus fiilistelemään mitä ollaan tehty 5 vuotta sitten ja miettiä miten erilaista elämä silloin olikaan. ;)

Pidemmittä puheitta, jatketaan toisen blogin puolella.

T. Henni, Kiia ja Tidy.